Jouw rol
Je bent in deze dynamische functie verantwoordelijk voor het aannemen, registreren, (in)plannen en behandelen van alle service en onderhoudswerkzaamheden (storingen, reparaties, onderhoud) voor de regio Noord- Oost Nederland. Je maakt afspraken met de klant over de uit te voeren werkzaamheden, zorgt voor de juiste klachtenafhandeling en verwerkt en handelt de orderstroom administratief af in ons ERP systeem (4PS). Daarnaast plan je dagelijks/wekelijks voor onze buitendienst monteurs de werkzaamheden in.
Deze vacature bevind zich op de afdeling Service Beheer en Onderhoud (SBO), waar ook kleine werken worden uitgevoerd. Je werkt in deze functie nauw samen met de 3 collega’s van de frontoffice. Je ontvangt leiding van de manager SBO. Ons klantenbestand bestaat uit bestaande klanten waar we al een lange tijd mee samenwerken en regelmatig nieuwe klanten.
De locatie Nijkerk is 1 van de 6 vestigingen van Batenburg installatietechniek en is een zelfstandige werkmaatschappij onder Batenburg Techniek N.V. Onze opdrachtgevers bevinden zich hoofdzakelijk in de utiliteit en industrie maar ook bij woningbouwverenigingen en particulieren. De organisatiestructuur is plat met korte communicatielijnen en vooral het persoonlijk contact van onze medewerkers met de klant wordt in hoge mate gewaardeerd.
Bekijk vacature